Re: Problemy przy zmianie chlodzenia na grafice

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Mon 25 May 2009 - 20:10:19 MET DST

Użytkownik "Paweł" <brop@wp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:gvejhc$ek8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Co polecacie kupic gdyby jednak byla potrzeba podklejania na nowo tych malych
> diabelkow? Pytalem w sklepach o tasmy termoprzewodzace ale nie maja takich.
> Jak sie konkretnie ta substancja klejaca i przekazujaca cieplo nazywa?

Kup na alledrogo taką:
http://www.allegro.pl/item644393220.html

Na początku wydaje się, że słabo trzyma, ale po wygrzaniu ciężko odkleić.
Radiatory na radeon 9100 (dokładnie na ram) po roku "wygrzewania" ledwo
odkleiłem radiatory (myślałem, że wyrwę z kościami).
Router WRT54GL 200@250MHz - bez chłodzenia parzył procesor. Po nocy wygrzewania
trzyma bardzo porządnie (w nocy jednak nie ma dużego obciążenia).

Jak będziesz przyklejał to mocno dociśnij. Być może z twojego chłodzenia też
muszą się wygrzać.