Re: opoznienie dzwieku

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Mon 25 May 2009 - 12:56:01 MET DST

UBA... pisze:

> nie wiem czy trop moj jest dobry - ale na probke zainstalowane Cubase SX
> testuje ASIO przy starcie (tzn ze Cubase instaluje ten sterownik??) -
> ale opoznienie jest nadal.

Sterownik instalujesz niezależnie, natomiast w Cubase musisz ustawić
jako sterownik ASIO a nie WDM (sorry ale słabo znam tego hosta - być
może ASIO ma ustawione domyślnie). Na Twoim miejscu napisałbym na
pl.rec.muzyka.bin - tam tego typu tematyka jest na porzadku dziennym i
jest to grupa temu poświęcona (siedzi tan sporo zaawansowanych
użytkowników znających Cubase jak własną kieszeń).

Pzdr, OMSON