Re: Dysk zewnętrzny - z jakim interfejsem wybrać?

Autor: Nazgul <a_zbierzchowski_at_op.pl>
Data: Mon 25 May 2009 - 12:38:57 MET DST

ant pisze:

> Przyłączam się do pytania 8-)

Miałem ten wadliwy firmware SD15, ściągnąłem z Seagata bootującą płytkę
z updatem do SD1A. Wypaliłem, zbootowałem kompa z płytki i dałem
"update". I tyle.

Acha - to cholerstwo nie rozróżnia dysków. Wali po wszystkim co wykryje
więc dobrze mieć na te okoliczność podpięty tylko ten / te konkretne.

--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"