Re: Jaka drukarka atrametowa do biura?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 25 May 2009 - 02:38:48 MET DST

Uzytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisal w wiadomosci
news:gvbva4$hj6$1@node2.news.atman.pl...
> Uzytkownik "Michal AKA Miki" <michaljelinski@gmail.com> napisal w
> wiadomosci
>
> Niemozliwe. HP robi rózne dziwne rzeczy, ale nie az tak zeby, nie mialo
> wersji sieciowej drukarki biurowej. Nastepca K550 jest raczej seria K5400
> i ma sie calkiem dobrze. Takze Epson ma udany model atramentówki biurowej,
> bodajze B300 albo jakos tak.

Dzieki wszystkim za odzew... wlasnie tej K5400 brakowalo mi w zestawieniu...
a na stronie HP jest "doradca", ktory nie podpowiedzial mi tej drukarki...

Tak zeby zamknac temat - ten Photosmart jest calkiem OK, ale roznica w cenie
jest dosc spora. Poza tym podajnik na 50stron to nieco malo...

Niestety rozwiazania w stylu "butla" nie wchodza w rachube... to ma byc
idiotoodporne, a jak znam zycie, to byly normalne misie samosie ("mi sie
zepsulo, samo sie zepsulo").
A gdybym mial 10k, to bym nawet nie pytal :D

Pozdrawiam
Michal