Re: Jaki webcam do 100 PLN?

Autor: dooh <dooh_at_wirtualnapolska.pl>
Data: Sun 24 May 2009 - 08:37:13 MET DST

Dnia Thu, 21 May 2009 10:10:12 +0200, jijomo napisał(a):

> Witam.
> Siostra chce sobie kupic webcama do zastosowan typowych, czyli glownie
> Skype.
> Cena nie powinna przekroczyc 100 PLN.
> Jakie marki i konkretne modele polecacie do tej kwoty?
> Na jakie parametry powinno sie zwracac uwage przy zakupie webcama?
> Z gory dzieki za pomoc.
>
> pzdr. jijomo

Posiadam w domu CREATIVE Live! Cam Video IM (skype edition) i jestem bardzo
zadowolony jesli chodzi o jakośc obrazu a szczególnie czułość w ciemnym
pomieszczeniu. Najdziwniejsze jest to że jej "następca/konkurent" Live! Cam
Vista IM jest o wiele gorszy własnie jeśli chodzi o czułość - walczyłem u
znajomych z kilkoma parametrami i na prawdę cieżko uzyskac jako taki
wyraźny obraz.

Starsze generacja Logitechów Quick Cam dawały bardzo kiepski obraz.

--
by dooh
Zawodowy Herold Złych Nowin