Re: Dysk zewnętrzny - z jakim interfejsem wybrać?

Autor: Latet <latet_at_mxxxx.pl>
Data: Sun 24 May 2009 - 08:18:44 MET DST

> Działa wpinanie dysku w locie czy trzeba kompa wyłączyć ?

A to już zalezy od kompa do którego podpinasz. Konkretniej od kntrolera SATA i
obsługujących go sterowników, a może też od ustawień w BIOS. Ja akurat tak sobie
podłaczyłem, że jedno z wyjść na śledziu obsługuje mi hot-plug, a drugie nie. To
pierwsze podłaczyłem do dodatkowego kontrolera SATA na płycie głównej, a to
drugie do "zwykłego" na płycie głównej. Akurat na EP35-DS4 mam taki wybór.

latet