Sapphire Radeon Toxic HD4850 - zmiana chłodzenia

Autor: Nazgul <a_at_vp.pl>
Data: Sat 23 May 2009 - 20:23:10 MET DST

Witam.
Od pewnego czasu posiadam kartę jak w tytule postu jednakże doszedłem do
wniosku, że chłodziarkę Zalmana (VF900 bodaj) jaką otrzymałem w
fabrycznym zestawie należało by zamienić na coś lepszego - Po pierwsze
dlatego, że Zalman ten dość głośno szumi a po drugie i ważniejsze - w
max stresie temperatura pamięci dochodzi mi do niemal 100 st. co uważam
za niezbyt normalne i gdyby nie to pewnie sam szum do ingerencji by mnie
nie zmusił.

Rozważam trzech kandydatów:
a) Accelero Twin Turbo
b) Coolink GFXChilla
c) Scythe Musashi

Prosił bym o za i przeciw tych coolerów i ewentualne uwagi osób które
już zmieniały chłodzenie na Toxicu. Np czy odklejać radiatorki z pamięci
i naklejać nowe czy lepszy nawiew zapewni obniżenie temperatur bez
konieczności ich zmiany?

Z góry dzięki za sugestie...

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"