dotyczy kabli do dysków zewnętrznych usb 2.5 cala

Autor: bumbarumba <bumbarumba_at_op.pl>
Data: Tue 19 May 2009 - 09:31:20 MET DST

Witam,

Przyszło mi na myśl takie pytanie:
Założenie jest takie, że dysk zewnętrzny 2.5 cala rusza przy jednej
podpiętej wtyczce usb.
Czy kable stosowane do podłączania dysków można stosować wymiennie np. z
kablami do transmisji danych z aparatu cyfrowego albo np odtwarzacza mp3
Creative ZEN. Chodzi mi, że do każdego z tych urządzeń mam wyglądające
identycznie kable z końcówkami. Czy mogę je bez problemu stosować
wymiennie: np. kabla od cyfrówki stosować w odtwarzaczu mp3 albo do
dysku, gdy zapomnę ze sobą zabrać. Na dzień dzisiejszy mam na biurku
trzy takie kable i trochę mnie to wkurza.

bumbarumba