Re: Zasilacz

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Mon 18 May 2009 - 21:22:56 MET DST

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:18052009.5CA708F5@budzik61.poznan.pl...
> tego w ogole nie dochodze.
> to był jakis feel czy inny tracert.
> akurat te ktore wskazałem oba maja ta czteropinowa.
> Bardziej pytałem o to, czy z faktu ze plyta wymaga podłaczenia tego
> czteropinu mozna wywnioskowac ze powinien byc zasilacz bardziej nastawiony
> na obciazenie 12V czy 5V.

Na tym 4-pin masz 12V. Komputery od czasów p4 (chyba od northwood) wymagały
dodatkowego zasilania z wspomnianego 4-pin, więc już parę dobrych lat. Nie
pamiętam od kiedy w amd.
Zresztą schemat masz na stronie 19:
http://www.formfactors.org/developer%5Cspecs%5Catx2_1.pdf

> jasne. Ale IMO nie ma co przesadzac. Akurat fortrony maja dobra opinie.

O fortronach też nie mam złego słowa. Chodziło o wcześniej wspomniane megabajty,
codegeny.