Re: Zasilacz

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 18 May 2009 - 20:28:34 MET DST

Osobnik posiadający mail qwerty01@poczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Wiele powodów może być dlaczego spalił się.
> Przepięcia w sieci, słabe materiały, złożony z odpadów z innych
> zasilaczy. Jak poprzedni był codegen, megabajt i inne pochodne to się
> nie dziw.

tego w ogole nie dochodze.
to był jakis feel czy inny tracert.

> Do tego 4-pin są przejściówki z molexa - pytanie brzmi czy się opłaca
> dokupywać.

akurat te ktore wskazałem oba maja ta czteropinowa.
Bardziej pytałem o to, czy z faktu ze plyta wymaga podłaczenia tego
czteropinu mozna wywnioskowac ze powinien byc zasilacz bardziej nastawiony
na obciazenie 12V czy 5V.

> Może powiedz jaki jest tamten komputer. Będzie łatwiej doradzić.

no przeciez wlasnie tu jest pies pogrzebany - nie wiem.
Prawdopodobie to bedzie jakis PIV albo cos jeszcze nowszego.
Komputer miał około roku, wiec, jak sie tak zastanawiam, to bardziej
prawdopodoby jest jakis C2D.

> Pamiętaj - na zasilaczu nie można oszczędzać. Nie raz widziałem
> sytuację, że komputer jest za 3000-3500zł, a zasilacz jest no-name. :|

:)
jasne. Ale IMO nie ma co przesadzac. Akurat fortrony maja dobra opinie.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji
Tylko że politycy go osiągają tuż po wyborach"