Re: Trwalosc typow/marek dyskow DVD

Autor: szary móżyn <brak_at_adresu.email>
Data: Sat 16 May 2009 - 13:46:43 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> Ja nagrywam DVD (programem ImgBurn) wyłącznie na TDK i nie mam
> problemów, o ile nagrywam z włączonym OPC. Po pół roku czy po
> dwóch latach -- jest stale bardzo dobra jakość. :) CD (głównie
> CDDA do samochodu; program EAC) to Philipsy. Dwie płyty plus
> cienkie, kolorowe pudełko na te dwie płyty -- 149 groszy, co
> po ,,odliczeniu'' podatków daje dobrą cenę. :) Jakość nagrania
> rewelacyjna. :)

To użyj w tym programie trybu Discovery i sprawdź Disc ID,
zresztą info jest widoczne też przy tworzeniu kompilacji.
Mam kilka starszych TDK o identyfikatorze CMC MAG-M01-00, i
z nimi nie ma większych problemów, natomiast w przypadku
płyt o identyfikatorze TDK-003-00 padają mi po prostu
wszystkie, które nagrałem, jedna po drugiej. Dodam, że z
zewnątrz wizualnie niczym się te płyty nie różnią, a
bezpośrednio po nagraniu oczywiście odczyt był idealny.