Re: dysk zewnetrzny - serwer plikow

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 16 May 2009 - 10:40:03 MET DST

Dnia Sat, 16 May 2009 10:16:11 +0200, MC napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Skopaną obsługę gigabita? To jeszcze dziwniejsze niż twierdzenie, że jest
> tam niepotrzebny. Jaka musiałaby mieć wydajność, żebyś łaskawie uznał
> implementację za poprawną?

Łaskawie zgodziłbym bym się na podobną wydajność jaką prezentuje
konkurencja. O czym Ty w ogóle chcesz dyskutować? Że - per analogiam -
należy kupować dowolne procesory mające Intel w nazwie, bez sprawdzania
ich realnej wydajności, no bo słowo "Intel" wszystko wyjaśnia? Podobnie
jak tutaj GB. LOL!

> No proszę, mamy realny dowód na zabawne twierdzenie, że największy transfer
> osiąga jadąca ciężarówka dysków twardych. Połącz te swoje maszynki w sieć.
> Będziesz to wszystko robił bez ruszania się z krzesła i kopiowania w kółko z
> jednego nośnika na drugi.

No po prostu mnie rozwalasz. Będę spinał swoje maszynki przez Neostradę.
Teraz to już ROTFL po prostu.

Wiesz co - z mojej strony EOD.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]