Re: Odłączenie UPS i klops.

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Thu 14 May 2009 - 10:16:38 MET DST

Użytkownik "Kerry" <kerry@kerryking.com> napisał w wiadomości
news:gugdh2$sda$1@inews.gazeta.pl...

> Teraz lame mode on: czy zasilacz przystosował się do parametrów prądu z
> UPSa? :)))

Napewno nie, to ten sam prąd.
Jedynie możesz mieć teraz zamienione przewód fazowy z neutralnym, co nie
powinno (normalnie nie może) mieć żadnego znaczenia.
Myślę że zaszedł zbieg okoliczności - coś miało paść i padło akurat przy
likwidacji UPS-a.
Może przy likwidacji UPS-a poruszałeś maszyną - i przyczyniło się to do
jakiejś usterki.

Włam się do budy, podociskaj wtyki, dalej możesz skasować CMOS, pomierz
napięcia jakie są na wyjściu zasilacza kiedy kręcą się tylko wentylatory.
itd :)

--
B.G