Parę pytań odnośnie uszkodzonej płyty

Autor: Rafał <bezspamu.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 08 May 2009 - 10:47:22 MET DST

Właśnie padła mi płyta główna Asus P4P800-E Dlx
Z chwila podłączenia Pendrive coś się przysmażyło w chipsecie 'intel..' i to
był koniec.
Pytanie - czy to możliwe, aby pendrive wykończył komputer?
Ów pendrive był podłączony przez kabel przedłużacz-USB, który teraz z
powodzeniem używam na innym komputerze z tym samym pendrove...

Co mogło być powodem padu płyty?
Zasilacz Corsair, wszystko chodziło bez problemów...

Zamierzam kupić taką sama płytę, ale oczywiście WinXP nie ruszy nawet na tej
samej płycie, ponieważ na płycie będę inne numery, prawda?

Pytanie : jak z tej samej płyty, zrobić tą samą płytę, tak oby WinXP nie
zorientował sie, że dostał coś innego?

Na płycie są dwie 'ruchome' kości. Czy wyciągnięcie ich i włożenie do nowej
płyty załatwi sprawę i zrobi mi ta samą płytę?

Czy te kości, zapewne tam gdzie jest bios i zaszyte numerki seryjne płyty
mogły paść podczas uszkodzenia płyty?
przypominam, że na płycie przypieczony jest ten chipset

Rafał