Re: Chusteczki do czyszczenia LCD

Autor: <kaczor551.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 08 May 2009 - 10:27:07 MET DST

> Mam panel LCD EIZO o matowej powierzchni i teraz po zakupie produktu o
> wdzięcznej nazwie Bantex LCD/TFT Clean "Chusteczki czyszczące do matryc LCD/
TFT
> "
> http://preview.tinyurl.com/canoo2 za całe 15PLN nie wiem czy nie zniszczą
> powłoki panelu. Miał może Ktoś z nimi styczność? Są bezpieczne czy wręcz
> przeciwnie ?

Przede wszystkim trzeba pamięteć, że czyści się na zimnej matrycy, inaczej
smugi zostają.
Korzystam od jakichś 3 lat z podobnych (będzie kilkadziesiąt czyszczeń) na
matowym monitorze i nie ma problemu.
Ostatnio przerzuciłem się na spray do LCD + specjalne suche ściereczki - w
pracy mi to połączenie dobrze działa- ale bez szczególnego powodu.
Trzeba uważać, żeby nie stosować nieodpowiednich środków, bo po użyciu po
paru tygodniach można się przykro zaskoczyć- jak powłoka zacznie schodzić/
matowieć na przykład.