Re: Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera

Autor: Marcin <wiii_at_o2.pl>
Data: Fri 08 May 2009 - 00:36:29 MET DST

Ok, sprawdziłem dokładniej. To co opisałem dzieje się tylko wtedy gdy
włączę listwę zasilania. Gdy natomiast ją włączę, bez włożonej
klawiatury, a następnie podepnę klawiaturę to wtedy komputer bez
problemu można uruchomić. Bios mam najnowszy ale właśnie nie jestem
pewien czy to jego sprawa skoro problem pojawia się jeszcze przed
uruchomieniem kompa (chociaż może jakieś ustawienia są natychmiastowo
brane pod uwagę).