Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera

Autor: Marcin <wiii_at_o2.pl>
Data: Thu 07 May 2009 - 10:56:19 MET DST

Kupiłem wczoraj klawiaturę na USB, podłączyłem ją gdy komputer był
włączony i wszystko działało, w biosie również. Dziś gdy chciałem
włączyć komputer ten nie reagował, diody na płycie głównej (Asus P5Q
Deluxe) migały. Odłączyłem klawiaturę i wszystko zaczęło działać po
staremu. Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim? Może należy coś
zmieni w biosie. Próbowałem podpinać do wszystkich portów i efekt był
taki sam.