Re: Testowanie pamieci - "stress test"

Autor: Fonon <fonon_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 May 2009 - 20:17:27 MET DST

Witam,
radekp@konto.pl napisał(a):
> Memtest raczej nie obciąża procesora.
Fakt, ale potrafi wywalić błąd w czterdziestym przejściu.
> A przy obciążeniu mogą pojawiać się błędy np. z powodu braku mocy/przegrzewania
> się.
Tu brak mocy odpada. Natomiast sam test procesora przechodzi bez
problemu. Temperatura rośnie i nasyca się, a test nie wykazuje błędów.

> A Prime co pokazuje?
Nie sprawdzałem - zrobię to.

Dodam, że przypadkiem dziś testowałem inny komputer z tym samym
skutkiem. Wspólnym mianownikiem był chipset VIA (choć różne typy).
F.