Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 May 2009 - 19:27:12 MET DST

Dnia Thu, 07 May 2009 07:51:15 +0200, Dominik & Co napisał(a):

> Czy ja wiem? Rzadko kiedy chyba modem GSM jest _wyłącznym_ dostępem do sieci
> w każdych warunkach. Konfigurujesz laptoka w domu/sklepie i wyruszasz w teren.

Jasne. A wracając do sterowników zawartych w urządzeniu - widzę jeszcze
jedną zaletę takiego rozwiązania; bardzo się może przydać w netbookach,
z reguły pozbawionych możliwości odczytu płytek CD/DVD na których
alternatywnie producent urządzenia takie sterowniki zwykle podaje.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/