Re: Upgrade bios bez flopa

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 07 May 2009 - 18:47:11 MET DST

Proces Gil <gil0@gazeta.SKASUJ-TO.pl> zwrócił błąd:

> A jak biały człowiek robi update firmeware dysku HDD Seagate albo karty
> grafiki. Mniejsza o HDD ale np. o kartę grafiki ATI. Ja uaktualniałem bios w
> Saphire 4870 i pod win nie było mozliwości.

Karty graficzne nvidia da się spod windowsa uaktualnić. Można stosować
wersję NVFlash GUI, która się trochę myląco nazywa bo używa się jej z
linii poleceń. Być może do ati też jest taki program, karta nie jest tak
krytyczna dla systemu jak HDD.

Barracudy można uaktualnić z bootującego się CD albo flaszki, przy
ściąganiu trzeba wybrać jaką wersję chcesz mieć. Nie wiem czy da się z
windows (podobno tak, mam wątpliwości) ale nie próbowałbym tego z
rozsądku i nie jestem pewien czy zadziała poprawnie nawet jeśli nie
wykaże błędów.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8