Re: Upgrade bios bez flopa

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 11 May 2009 - 20:49:45 MET DST

Osoba MadMan napisała na pl.comp.pecet:

> Tak, uaktualnić spod Windows, jak biały człowiek.

Wybacz, ale spod tego "systemu" który w każdej chwili może wywalić
BSOD-a bez powodu to ja bym niczego nie aktualizował.

Płyty główne mają możliwość awaryjnego przywrócenia BIOS-u z płyty CD ze
sterownikami. Wystarczy coś tam wcisnąć przy starcie. Można wgrać
nowszy plik na płytę i już.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur