Re: Po cichu UE chce CENZUROWAĆ i BLOKOWAĆ Internet

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 07 May 2009 - 11:04:33 MET DST

"Piter" gtss19$ahc$1@pyro.tvk.wroc.pl

> "Przykładowo w najtańszym pakiecie dostaniesz dostęp do jedych, a do innych witryn już nie - zależy to od zasobności portfela
> właściela portalu."

Powinno być tak:

 -- za darmo dostaniesz dostęp do reklam hiperkarketów

 -- za nieduże ;) pieniądze (50 złych miesięcznie przy zarobkach
    rzędu tysiąca złych miesięcznie i wydatkach rzędu 10 tysięcy
    złych miesięcznie) dostaniesz już to i owo poza reklamami

 -- za prawdziwe pieniądze dostaniesz z 5% usług okołointernetowych
    możliwych do uzyskania w ogóle w ,,dzisiejszych'' czasach
    (czyli tyle dostaniesz, ile dostajesz teraz -- prawie nic)

 -- rozwój internetu powinien być hamowany, aby dzieci obecnej
    władzy nie popadały we frustracje, wiedząc o tym, iż nigdy
    nie pojmą tego, o co w tym całym internecie chodzi... ;)
    (jak na drodze -- nie potrafię jechać tak szybko, jak pozwalają
    przepisy i warunki na drodze, więc przynajmniej nie pozwolę na
    to, aby mnie wyprzedzono -- będę wówczas podobny do innych)

Na szczęście taki układ długo nie pociągnie. :) Komuchy (bo jak inaczej
nazwać ludzi z takimi ciągotami) zakrztuszą się i dojdzie do kolejnych
rewolucji oraz do ponownego odrzucenia komunizmu. Ale na razie ,,miasta''
budują ,,bezpłatne'' (opłacane z bardzo wysokich podatków) sieci komputerowe,
więc dążą do cenzurowania i do kontrolowania... Już teraz trzeba się logować
przy wchodzeniu poprzez taką bezpłatność w parku czy na plaży. Po co te
logowania i rejestrowania?

-=-

Chiny? W Chinach urzędnicy muszą więcej palić papierosów -- nakaz ,,władzy''. :)

-=-

Aby było jasne -- nie mam teraz dostępu do netu i nie czytałem artykułów. :)
(więc zapewne nie trafiam do celu) Ale znam te trendy ;) ogólnie.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'