Jak rozbudować pamięć na płycie Abit IC-7 (tryb Dual)

Autor: Czarny Kot <czarnykot_usenet_at_o2.pl>
Data: Thu 07 May 2009 - 12:09:08 MET DST

Witam,
posiadam płytę Abit IC-7 oraz 2x 512 MB pamięci RAM - TwinMOS (DDR
PC3200 CL 2.5). Pamięci działają od kilku lat w trybie Dual Channel. Nie
chce mi się w tej chwili zaglądać pod obudowę komputera, ale z tego co
pamiętam są to wyselekcjowane kości do pracy w trybie Dual Channel.
Chciałbym teraz rozbudować pamięć o kolejny 1 GB i tutaj pojawia się
moje pytania:

- Jak najkorzystniej rozbudować mój zestaw?
- Jakie pamięci warto teraz kupić?
- Jakiej marki (czy również TwinMOS)?
- Czy rozbudowywać o kolejne 2x 512 MB czy sprzedać obecne i kupić 2x 1
GB ? A może korzystniejsze jest jeszcze jakieś inne rozwiązanie ;-) ?

Proszę o fachową poradę.
Z góry dziękuję :-)

--
Pozdrawiam,