Re: 4GB ram w dualu - co wybrac?

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 May 2009 - 20:01:08 MET DST

W liœcie datowanym 5 maja 2009 (22:06:32) napisano:

> Wlasnie sie zastanawiam czy brac 32bit czy 64bit.
> Takie pytanie: 64 bity sa w pelni kompaktybilne w dol?

Sš kompatybilne "w kratkę". To znaczy działa 90% aplikacji, za
wyjštkiem tych, na których akurat najbardziej Ci zależy.

> Typu jakies stare gierki (Railroad Tycoon 3,

STARE gierki?? Ja myœlałem, że wyskoczysz tutaj z Civ2 :).

> Sciagam wlasnie obie wersje, pytanie z ktorej skorzystam.

Jeżeli i tak chcesz sobie zainstalować dla zabawy, to bym œcišgnšł
64bit...

--
Pozdrawiam
 Yakhub