Re: 4GB ram w dualu - co wybrac?

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Tue 05 May 2009 - 22:06:32 MET DST

On 5 Maj, 21:48, "maX" <a...@interia.pl> wrote:

> Jesli to bedzie wersja 32-bit, to chyba dalej ma to ograniczenie. Chyba ze
> 64-bit.
> Pozatym i tak pojedyncza aplikacja (np. gra) nie moze korzystac wiecj niz z
> 2GB (tak przynajmniej jest w 32-bit windows; nie wiem jak w 64-bit)

Wlasnie sie zastanawiam czy brac 32bit czy 64bit.
Takie pytanie: 64 bity sa w pelni kompaktybilne w dol? Typu jakies
stare gierki (Railroad Tycoon 3, Rollecoster Tycoon 3) beda mi na 64
bitach dzialac?
Sciagam wlasnie obie wersje, pytanie z ktorej skorzystam.

> CL6 zle nie sa :) Strata wydajnosci to moze ze 2%.

Moze jeszcze to: http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=12250
Raptem kilkanascie zl wiecej. Co bedzie lepsze te OCZ z linka z posta
wyzej, czy te?

Pozdrawiam
Rafal