Re: mainboard GA-7VASFS i BIOS F9b

Autor: kamilk <kamil_wyczysc.to_at_wyczysc.to_wseip.edu.pl>
Data: Wed 06 May 2009 - 19:14:58 MET DST

Gotfryd Smolik news wrote:

> Z ciekawości - sprawdzałeś?
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic439430.html
> "link który podałem zawiera bios w wersji F9b, mimo, że przy œcišganiu nic
> na to nie wskazuje, Po zainstalowaniu przedstawia siÄ™ jako F9b"

Przeklikałem się przez wszystkie linki i część z nich nie działa
(np. elserv) a BIOS ze strony Pronoxa to w rzeczywistości F9a, który na
over/underclocking nie pozwala. Efektem ubocznym tej wersji była
temperatura procka wyższa o 3-4 st. C (sprawdziłem, nie polecam).

Swoją drogą. Był kiedyś świetny rosyjski albo ukraiński serwer FTP, gdzie
można było znaleźć BIOS-y/firmware'y do niemal wszystkich urządzeń
komputerowych, nawet do tych, których produkcję już daaawno zakończono.
Wystarczyło, że producent raz taki soft opublikował i kopia była w tym
miejscu...
Za Chińczyka nie mogę sobie przypomnieć URL-a :( (a krótki był taki ;P).

> I chyba najlepiej popytać uczestników tych dyskusji :)
O to jest jakiś pomysł :)

Pozdrawiam
Kamil