Re: mainboard GA-7VASFS i BIOS F9b

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Wed 06 May 2009 - 16:02:34 MET DST

On Wed, 6 May 2009, kamilk wrote:

> Polska strona PRONOXA dysponuje w dziale Download tylko wersją F9a.

  Z ciekawości - sprawdzałeś?
"link który podałem zawiera bios w wersji F9b, mimo, że przy œcišganiu nic
na to nie wskazuje, Po zainstalowaniu przedstawia się jako F9b"

  I chyba najlepiej popytać uczestników tych dyskusji :)

> Sęk w tym, że F9b pozwala (podobno?) na manipulację mnożnikiem a nie tylko
> częstotliwością FSB.

  Rzeczywiscie, w tych linkach:
http://www.altavista.com/web/results?itag=ody&q=GA-7VASFS+bios+f9b&kgs=0&kls=0
...tak piszą :D