Re: Drukarka HP LaserJet 5L - problem *s1M

Autor: KRIZZ <pfff.torrent_at_gmail.com>
Data: Wed 06 May 2009 - 14:55:38 MET DST

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości
news:gtmlm0$4be$1@news.wp.pl...
Na poczatek ustaw drukowanie czcionek i obrazów jako bitmapy, a nie
wektorowo.
JaC

ajj szukałem gdzie to się zmienia, a miałem kilka drukarek zainstalowanych i
zapomniałem uzywac tej PCL co miala w nazwie. ustawilem teraz ją jako
domyślną i już drukuje dobrze:)
dzięki bardzo:)

sterowniki oczywiście pobrane ze strony HP ;] bo na standardowych to samo
było :P

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4055 (20090506) __________