Re: Upgrade bios bez flopa

Autor: agent73 <agent73_no_spam_at_gazeta.pl>
Data: Tue 05 May 2009 - 21:51:39 MET DST

Kiedyś, jak jeszcze miałem Win98, uruchamiałem system bezpośrednio z
dysku z opcją "tylko wiersz poleceń" czy jakoś tak ;) i szło bez
problemu. Aha, i jeszcze z tego co pamiętam tymczasowo zmieniłem
rozszerzenia plikow config.sys i autoexec.bat żeby jakiś "śmieci" nie
wczytały się do pamięci.
Czy na NTFS-ie ten manewr by się udał, to nie wiem, może ktoś
sprawdzi? ;-)

--
A.