Re: Wydajny PC pod VMware workstation i kilka wirtualnych maszyn.

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 04 May 2009 - 10:47:59 MET DST

On Sat, 02 May 2009 10:59:56 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Ten sprzęt powinien sobie całkiem dobrze radzić z obsługą
>dwóch maszyn wirtualnych, o ile każda z nich dostaje mniej
>niż 512 MiB pamięci.

Też mam takie odczucia. Swoją droga to awaryjnie na netbooku Asus
1000H - tyle że z 2GB pamięci stawiałem jakiś miesiąc temu 2 wirtualne
maszyny pod VirtualBoxem. Jedna maszyna z windows a druga z Debianem.
Musiałem jednej pannie pilnie spradzić działanie sklepu ineternetowego
- okazało się ze mam instalkę Debiana, betę Windows7 a ona jakiś soft
sklepowo/magazynowy. No i jak na złość pod ręką tylko netbooka i łącze
via komórka a siedziałem w lesie pod Sejnami. Ale postanowiłem
poeksperymentować i okazało się że da radę. Moze szybko toto nie
chodziło ale dało się spokojnie pokazać współdziałnie jej softu z
softem na serwerze.

Zdrówko