Re: [OT] Jaki laptop - na komunie

Autor: <adresss_at_poczta.pl>
Data: Mon 04 May 2009 - 10:24:24 MET DST

On Sat, 2 May 2009 12:10:05 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

>Ale zdajesz sobie sprawę, jak dzieci w tym wieku szybko rosną? Z własnego
>doświadczenia Ci powiem, że taki rower starcza na 2 sezony. I prędzej
>dzieciak z niego wyrośnie niż ten rower się rozsypie, nawet taki z Biedronki
>z 200 PLN. Inwestycja 1000 - 2000 PLN na rower w tym wieku jest zupełnie
>chybiona, chyba że koniecznie trzeba zaszpanować kwotą wydaną na prezent
>komunijny.

masz racje, co do szybkiego wyrastania z roweru. Moja corka dostala
pieniadze od rodziny i zadeycowala, ze jak bedzie juz "duza"
wystarczajaco, aby mogla jezdzic na docelowym rowerze (pod wzgledem
rozmiaru), to dopiero go sobie kupic. Wlasnie ma teraz 11 lat i
rozgladamy sie za rowerem (rozmiar "mamy" i "taty"). Z poprzedniego
roweru, ktorym jezdzila ostatnie 4 lata juz wyrosla.

--
ThinkXtra