Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 03 May 2009 - 13:14:21 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>A jak nie ma wystarczającego wzrostu liczby tych klientów? Bo wiesz,
>producent musi widzieć ekonomiczną sensowność ponoszenia dodatkowych
>kosztów. To zupełnie zrozumiałe, że dla ~1% klientów nie opłaca mu się
>tego robić,

Brawo. Właśnie udało Ci się wymyślić regulacje umacniające na rynku
pozycję konsumenta. Naprawdę, nie samą produkcją żyje człowiek.

>Zrozum, żeby wymusić określone
>zachowanie na producentach sprzętu albo oprogramowania, trzeba
>przedstawić im sensowne argumenty _finansowe_.

Nie. Żeby wymusić, trzeba wymusić. Argumenty są do przekonywania, nie
wymuszania.

>Może powiedz to wprost: chcesz wprowadzenia odgórnych regulacji
>narzucających na firmy obowiązek pisania softu pod wskazane systemy. Czy
>tak?

Niekoniecznie.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Don't  panic! Your kernel doesn't like to be
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' second best(filu)