Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 03 May 2009 - 12:37:34 MET DST

Dnia Sun, 03 May 2009 11:46:36 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>
> Producenci? I tak przerzucą to na klientów.

A jak nie ma wystarczającego wzrostu liczby tych klientów? Bo wiesz,
producent musi widzieć ekonomiczną sensowność ponoszenia dodatkowych
kosztów. To zupełnie zrozumiałe, że dla ~1% klientów nie opłaca mu się
tego robić, toż samo wsparcie dla wszystkich dystrybucji Linuksa może
pociągnąć nieproporcjonalnie duże koszty względem wzrostu sprzedaży.
Duża firma być może je jeszcze przełknie, a co z małymi? Upadną, bo nie
sprostają "odgórnym regulacjom"? Zrozum, żeby wymusić określone
zachowanie na producentach sprzętu albo oprogramowania, trzeba
przedstawić im sensowne argumenty _finansowe_.

Może powiedz to wprost: chcesz wprowadzenia odgórnych regulacji
narzucających na firmy obowiązek pisania softu pod wskazane systemy. Czy
tak?

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/