dod. dysk ATA do p³yty SATA

Autor: Maxi <minimaxiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 03 May 2009 - 11:21:25 MET DST

Witam! Komputer z WinXP z p³yt± SATA MSI K9N NEO. Mam stary dysk ATA i chcia³em
go podpi±æ jako drugi dysk dla danych. Kupi³em na allegro przej¶ciówkê, ale nie
wiem jak j± podpi±æ:
1. Czy tylko do adapteru podpinamy zasilanie, czy klasycznie do gniazda dysku te¿?
2. Czy ten dodatkowy dysk ma byæ slave czy master. Wydaje mi siê, ¿e slave, bo
system startuje z tego dysku poprzedniego SATA. Ale nie jestem pewny jak to
ustawiæ w Biosie. Pomó¿cie proszê

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl