Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 03 May 2009 - 11:20:37 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>No dobrze. Nie mam ochoty, żeby dyktowano mi, co jest dla mnie dobre a
>co nie. Tak lepiej?

No popatrz. Zupełnie jak ja. To co, gdzie mieszkasz?

>Jasne. A za "pół roku" Windows zniknie z rynku, prawda? Słyszę to już od
>10 lat z okładem...

A co to ma wspólnego? Chcesz sensownie podyskutować, czy tylko rzucać
jakieś odczaperskie komentarze? Bo jeśli to drugie, to ja wysiadam.

--
[------------------------] I  am  Karl  Marx  of  Borg.  Workers of the
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] world, assimilate!