Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 May 2009 - 21:49:52 MET DST

Dnia Sat, 02 May 2009 09:02:17 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Nie. Po prostu chciałbym świata, w którym żaden system opera-
> cyjny, żadnego producenta, nie jest faworyzowany tylko z rac-
> ji wiodącej pozycji na rynku. Niezależnie od tego, czy jest to
> wygodne dla użytkowników, czy nie.

Idealista.

> Skoro producenci sprzętu olewają Linuksa i raczej rzadko
> wspomagają rozwój sterowników do produkowanego sprzętu (bo
> głównie o wspomaganie chodzi, a nie o wypuszczenie binarnego,
> zamkniętego kawałka kodu), to niech przynajmniej nie fawory-
> zują za wszelką cenę Windows,

A więc oczekujesz świata z odgórnie narzuconymi nakazami i zakazami, a
nie świata Wolności przez duże W. Naprawdę nie widzisz sprzeczności?

A tak BTW to o ile w Windows sposób instalacji nowych sterowników jest
trywialny i maksymalnie ustandaryzowany - wystarczy parę kliknięć myszką
i ew. restart systemu - o tyle w Linuksie już nie jest tak prosto. Jak
sądzisz, poradziłby sobie z tym zwykły ZU? I kto ma prowadzić dla nich
wsparcie - producent modemu? No to zadam proste pytanie: a ile on na tym
zarobi? I dla której dystrubucji ma to robić - dla wszystkich trzystu
naraz, czy może tylko dla jednej wybranej, tej faworyzowanej? ;-). Zejdź
na ziemię, proszę....

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/