Re: Jaki laptop - na komunie

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 30 Apr 2009 - 23:22:39 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "mirekm"
>Nie mogę znaleźć sensownych źródeł jednoznacznie potwierdzających
>związek krótkowzroczności z nadwyrężaniem wzroku. Wszelkie "Panie domu"
>kategorycznie klasyfikują pracę z komputerem jako mordercę wzroku,
>natomiast poszukiwania wśród bardziej fachowych tekstów prowadzą mnie do
>konkluzji podobnej do tej z wikipedii:
>
>http://en.wikipedia.org/wiki/Myopia#Theories

No, ten artykuł w wikipedii zbyt sensownym źródłem nie jest, zwłaszcza
piękny ustęp o IQ. ;-)
Natomiast ja słyszałem o tym od co najmniej dwu różnych okulistów. Co
oczywiście wcale nie znaczy, że to automatycznie jest prawdziwe;
medycyna niestety nie jest nauką ścisłą. W kazdym razie, poświęcanie
całego wolnego czasu na komputer nie jest specjalnie dobrą metodą
wychowawczą niekoniecznie ze względu na wzrok ;-)

--
[------------------------] If God is perfect, why did He create discon-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] tinuous functions?