Re: Jaki laptop - na komunie

Autor: mirekm <mirekmm_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Apr 2009 - 22:18:41 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "mirekm"
>
> Nie chodzi o ten konkretny komputer, jak rozumiem, tylko w ogóle o fakt
> przyzwyczajania do spędzania długich godzin przy ekranie od dziecka.
> Długie siedzenie przy komputerze/telewizji/książkach/łotewer zwłaszcza
> bez przerw na relaks oczu szybko prowadzi do krótkowzroczności.

Nie mogę znaleźć sensownych źródeł jednoznacznie potwierdzających
związek krótkowzroczności z nadwyrężaniem wzroku. Wszelkie "Panie domu"
kategorycznie klasyfikują pracę z komputerem jako mordercę wzroku,
natomiast poszukiwania wśród bardziej fachowych tekstów prowadzą mnie do
konkluzji podobnej do tej z wikipedii:

http://en.wikipedia.org/wiki/Myopia#Theories

pozdrawiam,

mirek