Re: Płyta główna - luźne gniazdo procesora?

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Wed 29 Apr 2009 - 19:45:32 MET DST

Doxent wrote:

> dokładnie mi padło sporo tego badziewia właśnie pod Athlony i
> Semprony na 754. Także sporo padliny ze stajni Asrocka , najwięcej
> K8Upgrade cośtam. Tych płyt to była niemal 99% padliwość po 2 latach.
> Ciekawe jak naprawić luty skoro chipset montowany jest powierzchniowo
> czyli nie ma nóżek z drugiej strony.
Wlasnie dlatego sie nieoplaca - trzeba zrobic tzw reballing czyli wylutowac
uklad , nalozyc nowe kulki
i wlutowac spowrotem - w domu tego nie zrobisz a serwisy majace potrzebny
do tego sprzet i umiejetnosci
wolaja za to od 200zl w gore - dlatego oplaca sie to tylko przy plytach od
laptopow ktore tez cierpia na takie usterki - np notorycznie
na to padaja HP.