Re: Płyta główna - luźne gniazdo procesora?

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 28 Apr 2009 - 22:23:53 MET DST

> Mozna to naprawiac ale koszty wieksze niz wartosc plyty.

dokładnie mi padło sporo tego badziewia właśnie pod Athlony i Semprony na
754. Także sporo padliny ze stajni Asrocka , najwięcej K8Upgrade cośtam.
Tych płyt to była niemal 99% padliwość po 2 latach. Ciekawe jak naprawić
luty skoro chipset montowany jest powierzchniowo czyli nie ma nóżek z
drugiej strony.