Re: kieszonka firmowa do dysku 2.5'' LENOVO

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_BEZTEGO__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Apr 2009 - 14:55:20 MET DST

Witam

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości
news:5c157$49f4e4ec$59641b7f$14782@news.upc.ie...

[...]
> z bardziej ekstremalnych sposobow to naciecie nowego rowka na
> plaski srubokret, rozwiercenie sruby itp...
[...]

Ja w takich przypadkach z reguły _ostrożnie_ rozwiercam łeb wkręta, a potem
przy pomocy _dobrych_ szczypiec płaskich wykręcam "dziada" z nagwintowanego
korpusu. Wbrew pozorom _ostrożne_ operowanie wiertarką jest mniej
niebezpieczne od nacinania piłką. Po prostu - rozwiercanie można
przeprowadzać w ten sposób, że powstające opiłki spadają daleko od
naprawianego przedmiotu. Trzeba uważać, aby nie usunąć zbyt dużej ilości
materiału - musi pozostać solidne "coś", co da się pewnie uchwycić
szczypcami. Kwestia wyczucia i wprawy ;-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski