notebook ASUS F2JE-5D018E - czy działa z więcej niż 2GB RAM?

Autor: macu <macu_at_polbox.pl>
Data: Sat 25 Apr 2009 - 14:31:28 MET DST

Witam,
posiadam notebooka ASUS F2JE-5D018E,
Producent podaje że ten model obsługuje max 2GB pamięci RAM
i po kupnie notebooka kupiłem 2GB (moduły 2x1GB) i zamieniłem
z oryginalnie zainstalowanego 1GB (2x512kB).
Po przeszło roku używania stwierdzam że przydałoby się mi
więcej RAMu. Niestety nie mam wśród znajomych ani w pracy
dostępu do 2GB modułu RAM, aby przetestować czy jak włożę
4GB(2x2GB) lub 3GB (2GB i 1GB) czy wtedy memtest oraz
Windows/Linux będzie "widział" tę większą ilość.

Czy Ktoś z Was ma ten sam model notebooka i być może sprawdzał
czy jest ograniczenie które podaje producent, czy też po włożeniu
więcej niż 2GB RAM cała pamięć będzie wykorzystana przez OS?

Mariusz