Problem z myszą...

Autor: KZ <nie_ma_at_adresu.com.pl>
Data: Fri 24 Apr 2009 - 20:36:45 MET DST

Może zabrzmi głupio ale mam problem z myszą i nie do końca wiem czy to wina
myszy (MSIE3) czy portów USB - co jakiś czas przestaje działać na krótką
chwilę, czasami odłącza i dołącza się (dźwięk systemowy jak po wyciągnięciu
wtyczki), czasami zamiera na amen - pomaga wyciągnięcie wtyczki i włożenie
spowrotem - wydaje się to być niezależne od portu USB w kompie...

Jest jakiś sposób żeby zweryfikować czy to wina portów USB czy myszy bez
kupowania drugiej sztuki (niekoniecznie chcę kupować badziewie za 20 pln a
druga MSIE3 jak ta jest dobra też średnio) ?
Z żadnym innym podpiętym urządzeniem problemów nie ma (dwie drukarki, dysk
zewnętrzny, tablet)...

KZ