windows seven i pytania (mam nadzieje sprzetowe)

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Fri 24 Apr 2009 - 18:23:15 MET DST

Poniewaz W7 RC1 juz powoli pojawia sie na sieci a niektorzy bardzo
zachwalaja wersje beta mam pytanko czy w dzisiejszych czasach warto
instalowac jeszcze wersje 32bitową systemu czy tylko i wylacznie
64bitową?
Komp (laptop) wykorzystywany typowo w warunkach domowych do programow
biurowych, neta, filmow itp.
Raczej niewiele programow 64bit. W takim przypadku co ma wieksze
uzasadnienie?
Oczywiscie procek core2duo w miare nowy.
Przy okazji pytanie czy takie typowe programy jak winrar wykorzystuja
juz oba rdzenie w prockach? A jesli nie to jakie programy z tego
korzystają ? Moze nowy windows potrafi z nich czerpac jakies korzysci ?