Re: GeForce 7300 GT TV out - brak obrazu w telewizorze

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Fri 24 Apr 2009 - 18:08:53 MET DST

animka pisze:

> Moze ten telewizor ustaw na odpowiedni kanał/dostrój. Jak podłączasz
> magnetowid czy dvd to też musisz dostroić telewizor.

Nie ma dostrajania programu na kanale AV czy HDMI z menu TV. To po
prostu kanały odbierające sygnał z konkretnych wejść - AV z euro, HDMI1
z HDMI1 itd.
Podłączając DVD lub magnetowid do AV, przełączasz TV na program AV i gra.
EXT-1, EXT-2 to oznaczenia wejść euro. Z reguły są opisane obrazkowo -
strzałeczki w lewo i w prawo oznaczają wejście i wyjście, strzałeczka w
prawo wejście. Np. S i strzałeczka w prawo osnacza, że to gniazdo
przyjmuje sygnał svideo.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Nie podobało mi się, że inteligentni ludzie wierzą tylko dlatego,