Re: karta graficzna lub windows - problem

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Apr 2009 - 11:51:14 MET DST

W dniu 2009-04-23 19:56, Michal Bien pisze:

> ATI z tego samego miesiaca dzialaly idealnie. Tam po prostu polozyli juz
> kreske na XP, tak samo jak na kartach od R38xx w dol (marcowe ostatnie).

"Mała" poprawka: od X1xxx w dół. Czyli karty sprzed 3 generacji. Co do
XP nie zgodzę się - choć teraz też zainstalowałem 7 beta, to jeszcze
miesiąc temu używałem XP Home, niereinstalowanego ze 3 lata, który w tym
czasie przetrwał 5 kart graficznych i 2 płyty główne, i żadnych
problemów z Radeonem HD3850 nie sprawiał (a uptime około miesięczny
zwykle miewał, restartowany przy okazji instalacji nowych sterowników,
zwykle Catalystów właśnie).