Re: podłączanie panelu Creativa SB X-Fi...

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 24 Apr 2009 - 08:42:25 MET DST

"marek" napisał:

> będe musiał wyrzucić zainstalowaną stacje dyskietek FDD
> bo nie widzę innego wyjścia.

O, wyjścia są co najmniej dwa:
1. Zakup przejściówki http://www.xpcgear.com/floppy4pin.html
(nie sugeruj się podaną tam ceną)
2. Wypruć ze starego zasilacza stosowny kabel i wlutować do swojego - każdy
zasilacz ma na płytce niewykorzystane otwory, w które można wlutować
dodatkowe wiązki. Sam tak często robię, bo zazwyczaj mi brakuje złącz do
napędów a nie cierpię rozgałęziaczy.

JoteR