Re: Wybór skanera - kilka pytań

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 19:11:28 MET DST

Tomaszek pisze:
> Szukam skanera podłączanego do portu USB, dostępnego na rynku, który
> spełni następujące wymagania:
ja bym Ci pradził, zebyś kupił skaner CCD. Dlatego ze one mają "wiekszą
głębie widzenia". Tzn jak na skanerze CIS położysz ksiażke, ale jej
konstrukcja spowoduje lekkie odsunięcie od skanera, to będzie lipa. NA
CCD mozesz spokojne zeskanować telefon komórkowy, zegarek, nawet
stosunkowo płaską maskotke - wyjdzie dobrze.
W drugiej kolejności zwróć uwage na tzw preskan. Czyli czas na wstępną
analize kartki, poto aby zaznaczyć obszar skanowania. Pewnego razu
miałem w pracy taki skaner który "preskanował" w 30 sekund - masakra.
Co do rozdzielczości - zapomnij. od 600 w góre - są ślepe. ( tzn brak
przyrostu szczegółów. porównywałem skanery skanując fragment banknotu -
bo tam są naprawde małe literki. sciema z tymi rozdzielczościami jak nic!)
Ja w zeszłym roku kupiłem starego epsona i jestem bardzo zadowolony.

ToMasz