Re: GeForce 7300 GT TV out - brak obrazu w telewizorze

Autor: jakup <jakup13_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 19:05:58 MET DST

Leszek K. pisze:
> Przeresetuj komputer z podpiętym i uruchomionym telewizorem. Jak komunikaty
> BIOS-u pokażą się również na TV to sprawa oprogramowania i NTG. Jak dalej
> czarno to upaliłeś kartę. W instrukcji jest chyba coś na temat podłączania
> przy włączonym sprzęcie (szczególnie TV).

BIOS był poprzednio, wszystko było po kolei na monitorze i TV. Teraz
czarno od początku i tylko te niewielkie czerwone migające czasami
zakłócenia się pojawiają.
A jak wytłumaczyć to, że nadal mogę w ustawieniach właczyć opcję wielu
monitorów i ze strony oprogramowania wszystko wygląda dobrze - nawet
wykrywa mi i instaluje ten dodatkowy "monitor domyślny" tak jak
poprzednio... A jeśli upaliłem to co dalej? naprawia się to czy nową
kupić? He, z HDMI oczywiście już teraz...
jakup