Re: połączyłem kompa z komputerem kablem audio

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 13:36:59 MET DST

Leszek pisze:

> Mam pytanie. W przyszłym tygodniu będę miał nowy telewizor z
> uziemieniem. Czy dzięki temu, że telewizor będzie z uziemieniem, nadal
> jest potrzebne zamontowanie tego izolatora galwanicznego?
>
> Dzięki i pozdrawiam,
> Leszek

Zamówiłem izolator galwaniczny (jeszcze nie doszedł), ale sam już nie
wiem co mam zrobić:

Dzisiaj odebrałem nowy telewizor Sharp LC46B530. Wszystko podłączyłem i
co się okazuje:

Teraz buczenie jest bardzo wyraźne zarówno gdy kablel antenowy jest
podłączony do telewizora, jak i kiedy jest odłączony. Jak wcześniej
pisałem komputer jest uziemony, a nowy telewizor też jest uziemiony
(uziemione gniazdko, listwa z bolcem, kabel zasilający trzyprzeewodowy)

Co mam zrobić? Podciąć sobie żyły?

Pozdrawiam,